woensdag 7 september 2011

Epcot, Walmart en Longhorn


Even snel een kort verslag want ik (Erica) ben moe en wil eigenlijk naar bed toe :)

Alhoewel gisteren natuurlijk de dag van het racen was hebben we ook ons eerste bezoek aan Walt Disney World gebracht en zijn we naar Epcot geweest. Voor de vakantie hebben we al een pre order gedaan voor de Disney Photo CD, zodat we onbeperkt foto's kunnen laten maken door de Disney fotografen. Bij binnenkomst liepen we gelijk tegen een fotograaf op en werden de eerste foto's gemaakt. Sommige fotografen kunnen een 'special magic character' toevoegen, wat erg leuk is, kijk maar naar de foto van Marin met Tinkerbell.







In Epcot hebben we de volgende attracties gedaan (al dan niet gezamenlijk): Soarin' (twee keer en het blijft geweldig), Living with the land, Spaceship Earth, Test Track, Mission Space, The seas with Nemo & Friends en Captain EO. Verder zijn Marin en ik op de foto geweest met Mickey, Minnie, Pluto, Goofy, Knabbel en Babbel, Sneeuwwitje en een van de Aristokatten. Terwijl we in de wachtrij stonden hebben we Hidden Mickeys gespot.




Vandaag zijn we naar de Walmart en uit eten geweest bij de Longhorn. Hieronder zien jullie Sander en Harry aanvallen op het dessert.




Morgen splitsen we op: Sander en Harry gaan naar Fantasy of Flight, Marin en ik gaan naar ons favoriete park Magic Kingdom.


4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zulke foto's, goed gedaan, en Soarin 2x gedaan wow, jullie hebben het weer lekker gehad.

    Iedereen veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag, Epcot is ons favoriete park.
    Veel plezier in MK morgen,
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schrijf je veel zeg daar had ik helemaal geen tijd voor :). Maar wel erg leuk!! Wij zijn met windkracht 10 naar huis gekomen (Martin zeeziek, ik niet) En nu zit ik te balen want ik wil weer mee. Heel veel plezier in the USA en groetjes aan allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dag, en dan als afsluiter de LongHorn, mmmmmm.
    Have Fun!

    BeantwoordenVerwijderen